Проходження Tomb Raider I (Peru – Caves)

Вступне відео

На самому початку першої гри Tomb Raider I ми бачимо вступне відео:

У пустелі біля Лос-Аламоса (Нью-Мексико) проходить ядерне випробування, в результаті якого з-під землі вилітає металевий диск, який летить по повітрю і падає на передньому плані. У тліючому кратері, де вибухнула бомба, ми бачимо контейнер, по якому проскакують електричні іскри. Він розкривається і ми бачимо силует ув’язненої в контейнері жінки.

Сцена переходить до тьмяно освітленого холу готелю Імперіал в Калькутті (Індія). Тут ми вперше зустрічаємо Лару Крофт, що сидить на дивані і гортає журнал. До героїні підходить чоловік в джинсах і червоній сорочці, і Лара кидає журнал на кавовий столик. На обкладинці журналу видно напис: «Лара Крофт перемогла снігову людину».

Як з’ясовується із подальшої розмови, до Лари Крофт підійшов Ларсон — найманець, що працює на Жаклін Натлу. Між ним і нашою героїнею відбувається наступний діалог:

Ларсон: Що чоловік повинен зробити, для того, щоб привернути до себе увагу?
Лара: Важко сказати, але у вас поки що непогано виходить.
Ларсон: Добре. Але насправді це не я маю справу до вас.
Лара: Невже?
Ларсон: Так, а місс Жаклін Натла. З Натла Технолоджі. Ну ви знаєте — виробник усіляких яскравих та красивих речей. Хе-хе-хе!

Під час розмови Ларсон ставить на столик ноутбук і відкриває його. На екрані з’являється жінка.

Натла: Помовч, Ларсон.
Ларсон: Пані.
Натла: Помилуйтесь на це, Лара. Як гадаєте — це сподобається вашому гаманцю?

Натла вказує руками на падаючі навколо неї паперові банкноти.

Лара: Вибачте. Я граю не заради грошей.
Натла: Тоді вам сподобається цей ігровий майданчик… Перу… Величезні гірські хребти, круті стіни криги, скелясті кручі, дикі вітри… і ця маленька дрібничка: стародавній, сповнений містичної сили, артефакт похований в загубленій гробниці Куалопека. Це мій інтерес. Ви можеш вирушити вже завтра. У вас є плани на завтра?

По обличчю Лари пробігає посмішка…

Перу — Печери (Peru – Caves)

Починаємо з пістолетом (необмежені набої) і компасом.
Максимальна кількість вбивств: 14.
Можна зібрати: 7 предметів.
Секретів: 3.

Вступне відео до першого розділу

Лара Крофт йде за перуанським провідником через засніжене плато. Вони підходять до величезних кам’яних воріт. Лара закидає на виступ над ними гак і піднімається до верхньої частини брами, де натискає на секретну кнопку.

Ворота відкриваються і з темноти вибігає зграя вовків та нападає на провідника. Лара перерізає мотузку на якій вона тримається, падає додолу і стріляє в вовків. На жаль вона не встигає… Провідник мертвий. Лара Крофт збирає всю свою рішучість і входить до печери. Пригода починається…

Відео проходження рівня Печери

Короткий опис проходження

В першій частині рівня ми минаємо ряд печер і через двері потрапляємо у розвалини стародавніх споруд, де на нас чекають зустрічі з вовками та ведмедем. Оминувши їх, ми через вхід з часовим механізмом потрапляємо до довгого коридору з підвищеннями по бокам, де і знаходимо вихід із рівня.

Повний опис проходження

Печери

Йдемо по відбитках вовчих лап (в принципі більш іти нема куди). Дуже швидко ви дістанетесь до ділянки з дротиками, які вилітають зі стін. Розпізнати цю ділянку досить легко — на стінах печери в цьому місці добре видно прорізи. Пройти дротики не важко — навіть якщо вас зачепить одним, втратите ви небагато.

Далі хід звертає направо. Після повороту голова Лари та камера повертаються наліво, вказуючи шлях куди потрібно йти далі. Але ми туди поки що не йдемо, а прямуємо прямо — до печери зі зрізаним блоком в лівому дальньому її куті.

Перу Печери Секрет 1Підходимо до нього з вищого боку, стрибаємо та хапаємось за гострий виступ. Далі піднімаємось вгору і тоді, коли Лара починає ковзати по похилому верху блоку стрибаємо вперед, щоб вхопитися за край невеликої печерки. В ній знаходимо перший секрет — невелику аптечку.

Стрибаємо вниз і повертаємось назад до бічного відгалуження печери (туди де Лара дивилася вгору). Підіймаємося по скелях і заходимо в це відгалуження. Відразу можна дістати пістолети — адже зараз нас будуть атакувати кажани. Це відбувається на ділянці де печера розгалужується на два проходи. Знищуємо кажанів (завдяки автоматичному прицілюванню це дуже просто) і звертаємо наліво.

Прямуємо аж до дальньої стіни цього відгалуження. З правого боку, майже під самою стелею печери є ніша. Щоб потрапити до неї підходимо до снігового намету з лівого боку стіни з нішею і максимально близько притискуємось до стіни з лівого боку. Це трохи наближає Лару до ніші.

Перу Печери Секрет 2Не намагайтесь підплигнути і схопитися за край ніші. Це не спрацює. Просто натисніть «Вперед» і «Дія». Лара сама підплигне, схопиться і підтягнеться. Убийте ще одного кажана в печері і заберіть ще одну малу аптечку (другий секрет).

Далі сплигуємо додолу і повертаємось назад до місця, де ми знищили три кажани. Повертаємо наліво і прямуємо аж до великої печери з зеленуватими стінами в одному із її кутів. В цьому кутку є прохід, що іде під одну із стін. Біжімо по ньому аж до зачинених дверей. Справа від них є перемикач. Щоб відкрити двері треба потягнути його донизу. Для цього, повернувшись обличчям до перемикача, підійдіть максимально близько до нього і натисніть кнопку «Дія».

Зала з містками, вовки і ведмідь

За дверима вбиваємо ще одного кажана. Дерев’яні ворота з правого боку не відкриваються, але в дальньому лівому куті є отвір у стелі, куди ми й підіймаємось.

Піднявшись вгору прямуємо по проходу аж до великої печери з  з двома дерев’яними містками. Внизу сплять два вовка, але коли ви підійдете до краю вони прокинуться. Розстрілюємо їх зверху (це звичайно нечесно, але значно полегшує гру :).

По бічних підвищеннях і містках прямуємо до дальнього кута печери. Якщо ви десь звалитесь донизу — не впадайте у відчай. Піднятися догори можна з правого боку початку першого містка, або з правого боку початку другого містка (біля мумії).

Оминувши кімнату з вовками і містками виходимо в кімнату з ямою і ведмедем, що бродить в цій ямі. Якщо бажаєте забрати одну маленьку аптечку внизу — доведеться його вбити. Якщо ж вам його шкода можете пропустити наступні три абзаци.

Ведмідь досить живучий звір, тому легше буде застосувати до нього ту саму тактику, що і до вовків — розстріляти зверху. Знаходимо вигідну позицію і стріляємо в нього щоразу, коли Лара починає прицілюватись. Рано чи пізно ведмідь ляже «відпочити» і ми зможемо спуститися в яму. Найкраще це зробити наступних чином: підійти до краю ями, повернутися до неї спиною, натиснути «Дія» і «Назад». Лара Крофт схопиться за край ями і спуститься нижче до її дна, тому відпустивши клавішу/кнопку «Дія» ви не втратите жодних пунктів здоров’я, ніж тоді коли просто впадете в яму.

В ямі знаходимо прохід і йдемо туди (пристреливши по дорозі двох кажанів). Знаходимо і підбираємо маленьку аптечку, а потім активуємо механізм відкривання потайних дверей (стаємо на плиту, що відрізняється від інших). Після відкриття дверей швидко проходимо в них — вони залишаються відкритими лише тоді коли Лара стоїть на плиті.

Ми знову опинилися в печері з підвісними містками. Вилазимо наверх і знову прямуємо до кімнати з ямою та (вже мертвим) ведмедем.

Розбігаємся і перестрибуємо яму. Робити це потрібно з виступаючих підвищень по центру ями, адже по боках яма занадто широка. За ямою буде кристал збереження (для консольних версій гри) та сходи, які ведуть у наступне приміщення. Але перед тим як спускатися цими сходами, спочатку можете забрати ще одну маленьку аптечку. Вона знаходиться з лівої сторони сходів, майже в самому кінці колонади.

Зелена зала і двері з таймером

Далі спускаємося по сходах вниз. Тут можна знову витягнути свої пістолі, адже в кінці сходів вам доведеться вбити ще двох вовків. Стрибки назад або вбік під час стріляння по ворогах можуть значно зменшити ваші втрати здоров’я.

Заходимо в наступне приміщення. Забираємо ще одну маленьку аптечку у ніші під сходами, та оглядаємось довкола. Прямо перед нами є зачинені двері, але ми туди поки що не йдемо. Спочатку нам потрібно забрати третій (і останній на цьому рівні) секрет — велику аптечку. Він лежить у потайній кімнатці, що прихована за густою зеленою рослинністю на лівій стіні приміщення.

Перу Печери Секрет 3Щоб дістатися до потайної кімнати нам потрібно потрапити на виступаючу плиту перед входом до неї. Зробити це можна з лівого (майданчик з колонами) або з правого (кам’яний парапет) боку від цієї плити. В обох випадках стрибати треба з розгону.

На підвищенні, справа від великих прикрашених малюнками дверей, розміщений перемикач, який ці двері відкриває. Але відкриває лише на деякий час! Тому, після того як ви підніметесь на це підвищення і активуєте перемикач вам потрібно буде поквапитись. Стрибайте на невелике підвищення зліва від вас, а потім на підвищення з дверима і швидше заходьте в них.

Втім, занадто хвилюватися не потрібно — часу на невеликі помилки повинно вистачити… А якщо ви навіть і не встигнете — невелика біда. Адже завжди можна спробувати ще раз :)

Вихід з рівня

За дверима ми знаходимо сходи, що піднімаються догори і праворуч. Будьте обережні з дротиками — тут вони теж вилітають зі стін і можуть пошкрябати безцінне тіло Лари. Ближче до верху сходів витягуємо пістолети — у кімнатці вгорі нас чекає вовк. Вбиваємо його і стаємо на підозрілі плитки в центі кімнати. Падаємо вниз…

… і опиняємось в довгій кімнаті, що проходить вище широкого проходу. На одному кінці цього проходу можна побачити старі дерев’яні ворота, які ми вже бачили раніше, а з іншого — двері, через які нам потрібно вийти. Весь нижній прохід заставлений пастками з дротиками, а вихідні двері закриті, тому спускатися вниз ми поки що не будемо. Але якщо ви все-таки якось внизу опинитесь, то зможете піднятися назад по кам’яних плитах, що ліворуч від вихідних дверей.

А побіжімо ми в дальній кінець кімнати. Там повертаємо ліворуч і з розбігу перестрибуємо у таку саму кімнату по другу сторону проходу. Повертаємо наліво і прямуємо до великої аптечки на землю. Але не доходимо…

Із дальньої ніші до нас біжить ще один вовк. Убиваємо його, підбираємо аптечку і йдемо до ніші з якої вийшов вовк. Там опускаємо перемикач відчиняючи тим самим двері внизу. Виходимо з ніші і відразу повертаємо праворуч — до одного з проходів у стіні кімнати. Стрибаємо з нього, ковзаємо вниз по похилій стіні і виходимо у відчинені двері.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься.

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>